Kütüphane Takip Programı



Arkadaşlar merhaba,

Okul kütüphanelerinde kullanılmak üzere yazdığım Kütüphane Takip Programı paylaşmak istiyorum. Programın ekran resimlerini aşağıda paylaşıyorum her şeyin tek ekrandan yönetileceği en temel ihtiyaçlara cevap verebileceğini düşündüğün bir program yazdım. Kurulum için gerekli olan ön şart NerFreamwork 4.5 ve üstüdür. Gerekli olan kurulum dosyalarını setup dosyasının içerisine gömdüm. Programı bilgisayar tarafından üretilmiş rastgele kitap ve üye isimleriyle test ettim 5500 den fazla kitap ve 1500 den fazla üye ile yaptığım denemelerde herhangi bir problemle karşılaşmadım. Program geliştirilme aşamasında olup düşünce, öneri ve hataları aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Programı aşağıdaki Google Drive linkinden indirebilirsiniz.














Yorumlar

  1. Merhaba hocam. Öncelikle emeğiniz için çok teşekkür ederim. Programla ilgili birkaç sorum olacaktı, iletişim için bir mail verebilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkürler osmanustun27@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz

      Sil

Yorum Gönder